Impulzív elnevezés, egyértelmű kommunikáció. A beharangozó alapján ígéretes próbálkozás arra nézve, hogy a luxussá aposztrofált dizájnvilágot közvetlenné, hétköznapivá és elérhetővé tegye az átlagember számára. A dizájnerekről általánosságban kialakult kép szerint feketébe öltözött, bohém, fésületlen, szemüveges - és még lehetne sorolni pár beidegződést - figurák ugranak elénk, akik az ablakra azt mondják, hogy nyílászáró, a cserépre hogy héjalás, a firkára hogy grafika, a csillárra hogy függeszték... egész szótárat lehetne ebből összeállítani.
Épp itt az ideje, hogy hétköznapi módon lehessen tárgyalni azokról a tárgyakról, ami a kultúránk, az otthonunk, munkahelyünk, vagyis a környezetünk részei. Nem árt néha tudatosítani magunkban, hogy például egy ceruza sem csak úgy van, magától, hanem valaki dolgozott az ergonómiáján, kitalálta, hogy miért legyen hatszögletű a metszete, vagy milyen szögben érdemes állítani a hegyezőben a kést, hogy a leghatékonyabban daráljon. Nem is nagyon szoktunk belegondolni, hogy a dizájn ennyire része a mindennapjainknak.
Ez az oldal remélhetőleg közelebb fogja hozni a luxusnak hitt kreativitást, és elérhető áron teszi lehetővé, hogy bárki, aki az oldalon regisztrál, értesüljön a legaktuálisabb újdonságokról. Azt az igéretet kapjuk, hogy kedvezményeket harcolnak ki a forgalmazóknál a dezigen-közösség tagjai részére. A dezigen facebook oldal is csatlakozásra hív. A leírásból ítélve nem csupán egy web-áruházról van szó, hanem egy szakmai portálról, ahol meg lehet ismerni a tárgyakhoz fűződő sztorikat, a tervezőiket, és azokat a személyiségeket is, akik ajánlóként bemutatják a termékeket.
A www.dezigen.hu oldalon egyelőre csak fel lehet iratkozni, a hamarosan induló oldal első akciójáról pedig tájékoztató e-mailt fogunk kapni.